In عَطش

گاهی اُوقات هَم هست که ، گوشه ای از خانه ات گیر می کُنی . . . !

In عَطش

گاهی اُوقات هَم هست که ، گوشه ای از خانه ات گیر می کُنی . . . !

اهم و مهم کن

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۴ ب.ظ
-گقت : دختر مذهبی « با دز بالا » که برای گرون بودن کرایه ، اینقد با راننده چک و چونه نمی زنه
-گفتم : چرا خب ، طرف داره زور میگه و پول زور میگیره ، من زور تو کتم نمی ره ...
-گفت : آره خب درست می گی ، آدم نباید جلوی حرف زور سکوت کنه ...
ولی باید اهم و مهم کنه ...
-گفتم : یعنی چی ؟!
-گفت : یعنی اینکه تو حرف زور رو بر نتابی ، مهم هست ؛ ولی اینکه بخاطرش با نامحرم گلاویز نشی و جر و بحث نکنی و یحتمل احترامت رعایت نشه خیلی مهم تره ...
-گفتم : خب ... خب ...
-گفت : تازشم ؛ انصافا دویست تومن یا سیصد یا آخرش پونصد تومن چیزی هست که ارزش ـش رو داشته باشه ...؟!
-گفتم : خب ... خب یعنی من هیچی نگم و برم ؟!
-گفت : نه دیگه ی چیز بگو که گوشی بیاد دستش ... بسپارش به خدا ، بعدش یا علی
-گفتم : چی بگم والله ...
  • Ba_safa

نظرات  (۸)

  • تک نویسی...
  • از درد گفتن و  از درد شنیدن .....
    با مردم بی درد ندانی که چه دردی است....

    سلام...

    عیدانه تا اینجا خواندم به شما دوست دار کتاب :

    معرفی کتاب :

    از نخلستان تا خیابان...
    سروده:
    علیرضا قزوه..... 

    http://baketab.blog.ir/post/21
    بانو....
    "تو" و "وقارت"
    مصداقِ "فتبارک الله احسن الخالقین" اید...

    سلام مشتی
    شرمنده که بی دعوت اومدم به محفلتون ولی ....
    اومدم که دعوتتون کنم به خوندن چند تا مطلب 
    و این بار ...

    الگوی من آن زن برهنه است نه تو آقای شهید ...
    تقوایی که به تقی ، وا می رود ...
    قرآنی که می خواندیم ...
    عمل نکنید ...
    با تو‌ام ای من...
    و ...


    http://nishtar.ir/


    منتظرتون هستیم 
    یا زهرا (س)

  • همسریک طلبه
  • وای خیلی وبتون عالیه......
    وب های بیشتری روبه وبتون دعوت کنید تامطالبتون مورداستفاده قرارگیره......
    اجرکم عن الله...
    سلام



    سال روز پیوند آسمانی شان بر شما مبارک
    سلام بزرگوار
    ایشون درست گفتند
    بنده هم درس یاد گرفتم
    یاعلی
  • تا اینجا خواندم...
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی