In عَطش

گاهی اُوقات هَم هست که ، گوشه ای از خانه ات گیر می کُنی . . . !

In عَطش

گاهی اُوقات هَم هست که ، گوشه ای از خانه ات گیر می کُنی . . . !

در صحت صداقت آینه هم می بایست شک کرد

شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ق.ظ


اما

اما همه اینها به یک طرف

و اینکه آنجا که این پسر جوان تکیه داده بود طرف دیگر

تکیه گاه

همان #پنجره-فولاد-بی-بی-معصومه

بود . . . !

 

 

پــَ نــَ پــَ شما از پتانسیل بالایی برای یک قاضی ایده آل شدن برخوردارید .


پاورقی:زمان حادثه دیشب - حرم بی بی - جلوی ضریح

  • Ba_safa

نظرات  (۳)

سلام
خاطره جذابی بود
البته رگه طنزش به این متن، چسبناکیش رو بیشتر کرده.
ممنون از دعوت شما
پیروز باشید!
پاسخ:
ممنون خواهش میکنم استاد
خوشحالمون کردید :)
بسیار جالب بود قلم نوشته هم سبک جالبی داشت موفق باشین جناب تیمار:)
پاسخ:
خواهش میکنم
ولی بنده تینار هستم :)
  • عبد الزهراء
  • خیلی زیبا بود
    لینک شدید قابل دونستید با نام غمکده مارو لینک کنید
    ghamkade.blog.ir
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    چشم لینک تون میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی