In عَطش

گاهی اُوقات هَم هست که ، گوشه ای از خانه ات گیر می کُنی . . . !

In عَطش

گاهی اُوقات هَم هست که ، گوشه ای از خانه ات گیر می کُنی . . . !

تلخیــــــه واقعــــیت...!

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۵۸ ب.ظ



قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم

 

بعد از مرگم انگشتهای مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت نگاری قرار دهید

 

به پزشکان قانونی بگویید روح مرا کالبد شکافی کنند من به آن مشکوکم

 

ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کنند

 

عبور هر گونه کابل برق تلفن لوله آب یا گاز از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است

 

بر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام  دلتنگی  گورستان را تماشا کنم

 

کارت شناسایی مرا لای کفنم بگذراید شاید آن جا هم نیاز باشد

 

مواظب باشید به تابوت من آگهی تبلیغات نچسبانند

 

روی تابوت و کفن من بنویسید : این عاقبت کسی است که ز گهواره تا گور دانش بجست

 

دوست ندارم مردم قبرم را لگد مال کنند در چمنزار خاکم کنید

 

کسانی که زیر تابوت مرامی گیرند باید هم قد باشند

 

شماره تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید

 

گواهینامه رانندگیم را یه یک آدم مستحق بدهید ثواب دارد

 

در مجلس ختم من گاز اشک آور پخش کنید تا همه به گریه بیفتند

 

از اینکه نمی توانم در مجلس ختم خودم حضور یابم قبلا پوزش می خواهم.

 

 


  

  • Ba_safa

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی